Söndag 15/5 - 2011



Känner mig som Katten Gustav just nu.. Sitter och väntar på att lasagnen ska bli klar och för varje minut som går blir jag bara mer och mer sugen. Ska bli TOKIGT gott!

Gårdagen spenderades med söta Anna.
Thaimat till middag, sen en kort resa till solarieöarna och efter det hem till mig för Eurovision.. Anna lurade på mig det.. Jag är ju inte något jätte fan av den där tävlingen, men vafan.. Alltid trevligt med sällskap så jag satt vid datorn och slängde ett öga mot TVn ibland.. Men de va en riktig myskväll, morotstavar och dip och frukt som vi hade skivat upp..

Ikväll spelar Sverige-Finland VM final, har peppat upp mig för det. Blir mest glad om Sverige vinner, fast blir inte direkt deppig om Finland skulle vinna heller faktiskt.. Nästan lite "vinn-vinn" situation.. Fast jag erkänner, skulle bli liiiite gladare om Sverige tog hem det, speciellt önskar jag en tokigt spännande match.. Jämn så man sitter och har lite halvont i magen!

Nä nu borde maten straxt va klart..
MUUUMS!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0