Tisdag 17/5 - 2011

Grattis till Norge som har nationaldag idag!

Jag är verkligen super trött.. Gårdagen spenderades hos Kocken på filmkväll blev Machine & One fallen tror jag dem hette.. Faktiskt två jäkligt bra filmer måste jag säga. Nu sitter jag och väntar på att Alexandra ska dyka förbi så ska vi försöka sätta igång och tentaplugga markandsföring 2.

Om exakt 14 dagar är båda tentorna avklarade, då är det bara att ta tag i städning, tvätt och annat fix innan det är dags att bege sig till Södertälje. Börjar bli lite smått pirrig av att de går så fort, snart är man tillbaka på Jula.. Tänk om man totalt glömt bort allting? Är faktiskt lite nojjig haha, men det går nog bra får vi hoppas.

Jaja, nä nu ska ja försöka plocka undan på köksbordet så vi får plats att plugga,
de ser ut som ett mindre bombnedslag just nu..

Puss&kram




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0