Torsdag 19/5 - 2011

Dagen har spenderats med Alexandra och tentaplugg i marknadsföring 2. Har dessutom fixat klart den individuella uppgiften i företagsledning i butik och skickat in, känns skönt!

Min söta arbetskollega Lotta messade även idag och kikade om jag kunde ta hennes pass den 4de juni, känns toppen bra! Eftersom min tjänstledighet inte tar slut förrän den 13de (Då jag va tvungen att söka den efter terminen, fast sista tentan sen visade sig vara sista maj) så känns det toppen men en liten småstart tidigare.

Fortfarande lite pirr i magen över det, undra om man kommer ihåg allt?! Jag vet att jag är lite småtöntig och säkert oroar mig i onödan.. Men de är ju nästan ett år sedan jag jobbade! Men det ska bli super härligt att få träffa alla tokiga arbetskollgegor igen, den ena är mer knäpp än den andra! :)


Puss





Ingen kan ju påstå att vi inte har det jäkligt kul ibland!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du kommer fixa det galant hörrö bruttan! Och du, snygga bilder du har lagt upp. Hahaha!

2011-05-30 @ 19:13:23
URL: http://gyllensteen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0