Torsdag 5/5 - 2011

Helt fantastiskt jätte trött idag!
Men hör och häpna, igår lämnades grupparbetet i företagsledning in och nu är det bara att fara iväg för det sista "pillet" med marknasföring 2's arbetet sen ska de vara inne kl 12 också.

Helt imponerad över hur duktiga vi varit de här 3 dagarna, 2 kursers huvudarbeten gjorda, trodde knappt de skulle va möjligt!
Vi är helt enkelt jäkligt bra!

Nästa vecka börjar med seminarie i företagsledning - den muntliga redovisningen av arbetet, sedan även desamma i marknadsföringen.. Men hoppas på en lugnare vecka så jag får tid att titta på alla de föreläsningar som jag inte haft tid med, eller de kanske man kan ta lite i helgen också?

Kännner mig inte överhuvudtaget pepp på att yra omkring och festa i helgen, så vi kan ju hoppas på att jag tar mig i kragen och kikar lite föreläsningar.
Funderar på att ha en hel vit månad här i maj, för sen sätter ju sommar i full gång.. MEN detta är endast en liten fundering, och jag lovar absolut ingenting! :P

Puss&kram




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0