Onsdag 28/9 - 2011

Hallå där!

Sitter och funderar över om man skulle försöka ge sig på en ny detox omgång.. Problemet är väl att man som student inte direkt har råd att köpa Ultra Clear och inte heller har råd att köpa alla frukter/grönsaker ekologiskt. Sen tror jag att de här med att utesluta kaffet kommer bli omöjligt nu när jag pluggar och verkligen behöver den energin som man får för att orka ta tag i pluggandet, får ingenting gjort förrän jag fått i min 2-3 koppar kaffe på morgonkvisten..

Ja, kanske gör en lightversion av de tidigare som jag gjort med storasyster förut. Att göra det hela ensam utan push är nog också relativt svårt och kräver nog mer diciplin än när jag bott 2 veckor hos syrran..

Är iallfall grymt sugen, mest för att få en nystart och en rivstart i att få bort de här "pluggkilona" som har kommit senaste året pga av man rör alldeles för lite på sig och äter alldeles för mkt crap, speciellt inför tentorna..

Ja de tåls att fundera lite på iallafall.
Nu ska jag göra mig iordning för att dra till skolan och hjälpa en annan grupp med sitt fokusgruppsmöte, ska sitta och disskutera BHar som jag förstått de.


Puss&kram






Kommentarer
Postat av: Storasyster

Halloj lillasyster!



Du har väl lite jullov? Och kanske är ledig nån vecka efter jul? Jag kan haka på då om du vill =)



Puss

2011-09-29 @ 18:27:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0