Söndag 11/9 - 2011

Hallå!

Precis kommit tillbaks till Katrineholm efter en helg i Södertälje som bestått av att umgås med vänner, alldeles för mycket alkohol, bakisdag deluxe, kaffe med storasyster och mys med mamman&pappan.

Svängde även förbi Mariefred idag för att lämna av Emilia, det är ju ändå påvägen hit.

Imorgon är det plugg som gäller, fullt ös redan klockan 8 på morgonen... Eller halft mitt i natten skulle jag väl egentligen vilja kalla det. Mitt dygn är inte riktigt som alla andras, morgonkaffet dricks ungefär i samband med att alla käkar lunch (vilket en hel del folk påpekat och små mobbat mig för).

Nä, nu ska jag vara ambitiös och göra hemmagjorda köttbullar med brunsås och potatis! Kommer bli toppen gott, mat måste ju helt enkelt vara bland det bästa som finns!

Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0