Tisdag 13/9 - 2011

Hallå!

Efter att ha varit en smula dålig på att uppdatera måste jag erkänna att jag blev lite imponerad när jag kikade statistiken idag. Massor av unika besökare när jag skrev mitt tidigare inlägg.. Det får en självklart att fundera lite, vilka är alla dessa? Skulle vara jätte kul om ni ville kommentera och berätta vilka ni är =)

Kom nyss hem ifrån Lager 157 i Hälleforsnäs. Efter att kikat föreläsning hela morgonen kände jag att jag behövde få tankarna på något annat ett tag och yrade iväg. Hade ingen riktig koll på hur jag skulle hitta dit men efter att farit omkring på små landsvägar kom jag iallafall tillslut fram. Men mig hem fick jag två tjocktröjjor, en tunnare tröjja, ett par leggings, ett basic linne och en halsduk.


Puss&kram






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0