Tisdag 14/8 - 2012

Hej gott folk!

Nu är det bara 12 dagar kvar tills vi lämnar Sverige för att flytta till Italien som ERAMUS studenter. Det här med att hitta boende runt om i norra Italien hade kunnat vara en enkel match, om man inte heter Jenny och är lite små kräsen och ändå vill ha det billigt. Helst hade jag velat sammankoppla ett hotell med pool i någon mysig liten by nära flygplatsen. Men, det verkar vara lite antingen- eller. Att fara omkring med stora väskor känns inte speciellt intressant och vi ska ju ändå vara i området i 4 månader så att upptäcka saker lär vi väl hinna göra. Just nu lutar det mest åt ett hotell som ligger några kilomenter från flygplatsen Milano Malpensa som har pool, bubbelpool och gym. Vi ska ju ändå bara spendera 4 dagar där så på den korta tiden borde man rimligtvis inte kunna ledsna på sol&bad? =)
 
Den 1 september får vi flytta in på skolan, Universitá Carlo Cattane - LIUC i Castellanza. Kan erkänna att det börjar bli rejält pirrigt! Lovar att försöka bli bättre på att uppdatera bloggen här också, jag har ju inte varit världens aktivaste den senaste tiden. Har dagen till ära även införskaffat mig en ny kategori, så under ERAMUS studentliv kommer de inlägg som handlar om tiden i Castellanza finnas.
 
 
 
 
Idag kom mitt examensbevis också, nästa år blir det förhoppningsvis ännu lite finare. Det svarta är för att jag inte vill slänga runt med personnummer och sådant, så lite finare ser det ut i verkligheten ;)
Puss&kram
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0