Måndag 11/6 - 2012

Lösenord, igen? Ja. Varför inte?
Tröttnar väl efter ett tag igen, vi får allt se.

Var på Oksbackskliniken idag, skulle hämta nya ppiller. Men, tydligen så ville inte barnmorskan skriva ut de ppiller jag ätit i 10år utan ja fick några andra (Cerazett?). Hoppas de funkar bra, men om ja får ovanligt konstiga idéer eller blir en argsint prick så vet ni varför. Men de borde gå bra, brukar inte reagera nämnvärt på sånt där :)

Nu har jag varit Södertäljebo ett tag. Mycket är detsamma men en hel del har också förändrats, precis som livet brukar vara.

Jag tror det mesta är spikat inför Italien nu, allt utom själva avresan? Skolan börjar den 1 september så det blir nångång i augusti.

Orkar inte uppdatera mer, känns som jag bara har en hög med irriterande saker att skriva om idag så då är de lika bra att bara vara tyst.

Ha en toppen dag!
Puss







Livet borde helt klart vara lite mer romantiskt!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0