Tisdag 26/6 - 2012

 
 
 
Tjingeling!

Riktigt skojj på kryssningen, fullt ös och bara massa skumpa hela kvällen. Drack dessutom nog den goaste strawberrydaquirin jag någonsin druckit! När jag tog första klunken utbrast jag; "Fan de här är ju bättre än sex!", och bartendern skrattade och frågade vad fan jag hade varit med för nissar. Haha, ja grymt god var den iallafall!
 
Fortfarande grymt trök väder, hoppas på lite solsken imorgon iallafall. Nu har pappan och brorsan flytt stan för att åka upp till Skellefteå, så jag och mamsingen får leka alldeles själva.
 
Dagen har spenderats med att fixa lite papper, avgiftsbefrielse för fackavgift och sådana där grejjer. Sen en sväng förbi Monica på Bodyco för att göra av med de sista som fanns kvar på kontot. Ny BH behövs kan jag säga och har ju dragit ut på det bara för att jag vet att sommarrean startade idag. Så drygt tråkigt att man inte kan shoppa massvis med BHar i alla möjliga roliga färger och former, då skulle man ju bli ruinerad. Tacka vet ja på den tiden tuttsen kunde bo i en C-D kupa, de va grejjer de!
 
Men men, efter BH äventyret blev det till att plocka upp Alle, hem till mig för en kaffe, förbi jobbet och sen till garaget för att kika på när karlarna meckade med Alles vrålåk.
 
Vi är hundvakt nu så jag tänkte försöka lyckas hitta mitt sovsällskap (katten) som Diva har lyckats skrämma iväg någonstans..

Sovsött, puss&kram
 
 
 
 
 
Jag blev smuts, men alex lekte geggamoja och blev värre smuts.
 
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0