Söndag 11/3 - 2012

Livet är skört och imorse kom ännu en påminnelse om det. Det är så sorgligt! Livet är bara till låns under en obestämd tid, en fantastisk händelse men som kan ryckas bort när som helst. Ta hand om varandra, visa vad ni känner för nästa gång kan det vara försent.

Min absolut första tanke när jag vaknade och tittade på telefonen va "nä det är inte sant, det är en jäkla dum facerape", vilket jag självklart förstod att de inte va när jag skakat på huvet och vaknat ordentligt.

Sen kom känslan av hjälplöshet, man vill göra så mycket men det finns liksom ingenting, det går ju inte trolla bort hur mycket man än vill. Ingen kan ju leva för evigt...

Själv har jag bara glada och tokiga minnen, har svårt att inte ha ett leende på läpparna när jag tänker på henne. Så mycket märkliga påhitt som hänt där, alla gånger jag på fyllan pratat om mina tonårsproblem så mkt, hon måste fått skavsår i öronen.

Mina tankar har gått till min fina vän hela dagen, självklart även till resten av familjen. Sänder många styrkekramar till er!

Drömsött nu S!





Puss&kram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0