Måndag 14/5 - 2012

Halloj!

Senaste tiden har jag knappt haft något annat liv än plugget. Att skriva ett examensarbete är en rejäl utmaning kan jag kort och gott konstatera. Hela förra veckan bodde jag och Alexandra framför mitt köksbord med böcker och datan i högsta hugg inför inlämningen i torsdags.

Fredagen bestod av en liten utflykt för att hälsa på en vän och kvällen blev det att ta tag i flyttpackandet. Planen är att vara södertäljebo igen den 27nde. Även lördagen och söndagen bestod av packning, seriöst hur mycket grejjer kan man samla på sig egentligen?

Till helgen som kommer blir det besök i tälje, mamma och pappa ska på utflykt med nyinköpta husvagnen, så missemjaoerna behöver ha lite sällskap. Planen är att få med de jag packat ihop hittills också, så de blir projekt al'a "hur mycket grejjer kan man trycka in i en liten golf"? Så önska mig lycka till! :)

Pussokram

Trackback
RSS 2.0