Onsdag 16/5 - 2012

Tjenare hejsan!

Jag undrar om pappan börjar bli orolig för att jag ska hitta nån italienare i höst och fastna där borta, imorse hade han ett samtal om hur jag borde se till och hitta mig en stabil, trygg karl och gifta mig med. Han informerade om att det numera kunde ske genom internet och att ute på krogen kunde man minsann inte hitta någon vettig människa, HAHA lilla pappa. Han kunde tillochmed, till min förvåning, gå med på att det kunde vara en moderat, bara de var en vettig karl!

"En redig karl, de borde du ha. Som har pengar och är stabil, ingen jävla slashas! Du vet väl att man kan hitta sådana på internet?"

Det där med internet tyckte jag var fantastiskt roligt, pappan som knappt kan skicka sms. När man va mindre skulle man absolut inte prata med främmande personer på internet och absolut inte träffa någon man inte kände för de kunde ju vara vilken idiot som helst.

Ja, kära lilla pappa. Själv har jag inte alls några planer på att leta efter någon karl, ska jag bli kär ska de vara i personen och inte för att springa runt och vara kär i kärleken. Händer det så händer det, händer det inte så trivs jag jäkligt bra med mig själv. Har aldrig riktigt förstått den där hysterin att jaga omkring och hetsa =)

Fick mig iallafall många goda skratt imorse åt den här konversationen.
Puss&kram








Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0