Söndag 20/5 - 2012

Livet är ett bra påhitt, trots tonvis med plugg men det är ju trotsallt tokigt fint väder! Haft det supermys här i Södertälje de här dagarna. Middag och kaffedejt med storasyster, en heldag med världens finaste tjockis (Läs Jojjo), utgång med härliga människor och en hel del chatch up men söta Sofia.

Idag har jag spenderat hela dagen i solen ute på altan. Jag och min dator (ovanligt va?) har avverkat en hel hög med plugg. Imorgonbitti blir det till att åka tillbaka till Katrineholm för pluggdejt med fina Alexandra, på onsdag är det seminarie och på torsdag är det muntlig presentation i Skövde. Oj vad jag är nervös, försöker att inte stressa upp mig men nerverna ligger nästan utanpå kroppen vid de här laget. Känner mig inte riktigt som mig själv just nu, antingen är jag ovanligt uppstissig eller skita trött. Längtar till jobbet, där vet man att när man väl avklarat sina timmar och kommer hem så kan man sluta tänka, just nu går ja mest runt och tänker hela tiden..

På fredag kommer mitt hjärta till Katrineholm, då blir det tvättstuga, packning och sen utgång på Harrys för att avsluta det här äventyret där de började. Lördagen kommer bestå av packning, packning och återigen packning för att till söndagen förhoppningsvis vara klar för avfärd till Södertälje. Känns helsjukt att faktiskt flytta tillbaka, även om de bara är för några månader. Kommer nog kännas ännu mer overkligt när man packar i sommar, för att lämna Sverige! Vad har jag egentligen gett mig in på? Att flytta i Sverige var pirrigt, men att flytta utomlands för en tid känns hel sinnessjukt, men jävlar va ja kommer utvecklas och lära mig saker! Pirrigt som fan är det, men oj vad grymt de kommer bli! Speciellt när jag har sådan tur att bästa bruden från Sandviken ska med och uppleva allt detta, kommer bli helt awesome!






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0