Söndag 9/9 - 2012

 
 
 
Halloj!!
 
Senaste dagarna har inte mitt internet fungerat, så nu uppdaterar jag från Annas dator. Vi har haft fullt upp här borta med partajj, ska nästan bli lite skönt när skolan är igång och man inte super hela tiden.,.
 
I onsdags hade vi ' International dinner ', då bjöd alla olika länder varandra på mat. Vi svenskar bjöd på köttbullar, potatis, brunsås, lingonsylt och absolut vodka. Stackars Anna stoppade något i mun, försökte tugga och spottade sedan ut. Efteråt frågade hon vad det var hon åt och fick veta att det var grisöron, hon såg helt förskräckt ut HAHA!
 



 
 
 
 
På torsdagen var det apertivio på puben ' Drogeria Moderna ', ja ett jäkligt underligt namn tycker jag nog. Och på fredagen blev det tacokväll hos Niclas&Anna för att sedan åka iväg till Milano till ' Old fashion Café '. För 15euro fick vi åka privat buss till&från, gratis inträde och gratis drink, skit nice! En känd fotbollsspelare som hette Balotelli var också där, men eftersom jag är totalt ointresserad av fotboll så har jag inte den blekaste aning om vem det är. 
 




Igår åkte vi till ' Scorpion Village ' där det fanns pool & volleyball. Svenska laget kom rätt långt i tävlingen, själv utsåg jag mig till fotograf och stolsvaktare medan de andra spelade. Volleyball är inte riktigt min grejj, tycker mest det gör cp ont i händerna haha. Ikväll är det välkomstmiddag men innan dess tänkte vi bege oss ut och njuta av solen. Det är verkligen strålande sol och skit varmt här, nästan så man smälter bort! Imorgon blir det nog shoppingdag i Milano.
 

Puss&kram
 
 
 
 




 




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0