Tisdag 16/4 - 2013

Tjoho!

Fick godkänt i kursen Sannolikhetslära, känns helt underbart! Med några godkända delinlämningar i andra kurserna har jag nu fått ihop 16,5 hp (av 45) och det är lite mer än en månad kvar i skolan..

Snart ska jag flytta igen, kommer kännas lite underligt att inte bo med Anna. Efter att bott grymt tätt inpå varandra i hela 2 terminer kommer de garanterat kännas lite sorgligt kan jag erkänna!

Men jag har ju iallafall turen att få bo hos en både snygg och go karl, så det ska nog gå hur fint som helst!

Nu är de dags för en dusch och sen föreläsningar i Undersökningsmetodik ända till kl 17.

Ha det toppen alla gobitar!
Pussokram





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0