Lördag 1/6 - 2013

Vilket ös de varit nu sista tiden, presentation & opponering av examensarbete och igår hade jag tenta i undersökningsmetodik.

Igårkväll körde vi avslutningsfest här i Skövde. Jag, Anna, Pontus, Linda, Anna, Niclas och Mange svängde sedan våra lurviga på Glädje.. Härlig kväll med en smula för mycket av de goda, lite sentimental kväll också för vem vet när vi väl kommer träffas igen?!

Idag har jag packat och till middag har jag lyxat till det med grillchips och dip, kunde inte passat bättre en dag som denna!

Imorgon bär det av mot Södertälje igen på obestämd framtid. Känns både skönt och lite konstigt, börjat bli van vid att yra omkring. Tänk att 3år högskolestudier nu är över, tiden har verkligen rusat iväg och nu är jag utbildad ekonom..

Nu blir de film, puss&kram






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0