Fredag 22/3 - 2013

Hallå där!

Skrev tenta i statistik i måndags, den gick väl sisådär kan ja erkänna.. Hade stora problem med miniräknaren, såg inte alls ut som den ja använt tidigare, men nu är det iallafall bara att vänta på resultatet.

På måndag börjar nya kursen, undersökningsmetodik. Nu är det inte lång tid kvar till examen, galet snabbt tiden går!!

Nästa vecka är de påsk, jag som tycker jag nyss va i Italien. Tiden rusar iväg och jag hinner knappt fatta att 3års studier snart är avklarade. Vid den här tiden för 3år sen hade ja inte en tanke på att börja plugga, livet är verkligen fullt med överraskningar!

Under dessa år har jag fått uppleva så galet mycket, lärt mig otroligt mycket om mig själv och träffat många underbara människor!!

Nu när studierna är slut börjar man ju fundera, vad händer sen? Trivs så fantastiskt bra på Jula, men vill ju fortsätta min resa framåt och fortsätta utvecklas! Vi får helt enkelt se vad livet har att erbjuda.. Min tjänstledighet går iallafall ut i juni, så som läget är just nu blir det till att arbeta med de bästa kollegorna den närmaste tiden iallafall!

På onsdag bär det av mot Tälje igen för påskfirande, då ska jag tokmysa med missemjaoerna.

Puss&kram på er alla gobitar!









Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0