Måndag 4/3 - 2013

Hallå där gott folk!

Förra veckan firades mammans 65år dag, oj vad tiden rusar iväg! Känns som det var igår hon fyllde 60 och hade en hel opera på besök som skulle fira henne. Tro mig, kommer aldrig glömma det! Jätte fint av dem att skriva en grattis låt och så, mindre populärt att jag låg med sprängande huvudvärk och gömde mig i källarn haha.

Den här helgen har spenderats med examensarbetet, tenta i sannolikhetslära snart.. Känns som den kommit lite väl mkt i skymundan, undrar om jag tagit mig lite vatten över huvudet som läser så många poäng på en gång. Bestämt att lägga fokus på examensarbetet iallafall och så får de övriga extra kurserna jag lagt till bli en bonus.

På torsdag har vi seminarie på inlämningen vi gjort idag, ska bli skönt med feedback från examinatorn så vi får lite koll på om vi är på rätt väg, men tycker det känns helt ok iallafall.

Sovgott alla gobitar!
Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0