Tisdag 14/5 - 2013


Tänk vad goda nyheter kan få en på strålande humör..

För första gången på väldigt, väldigt länge känner jag mig som mig själv och det är en helt underbar känsla!

Har gått runt i en liten bubbla, smyg gråtit som en snorunge när jag varit ensam och varit allmänt opepp överlag, inte varit mig själv alls med andra ord! Men idag släpptes en stor sten från mitt hjärta och helt plötsligt sitter jag och ler för mig själv och livet känns helt plötsligt fantastiskt bra! Just nu känner jag mig precis så lycklig som jag brukar vara, de är fan kärlek för själen!

Anledningen till detta? Jo, fick veta idag att vårt examensarbete är bra och att vi får gå upp nu i slutet på maj! Att sitta 10-12h/dygn är inte lätt, men så förbaskat jävla skönt nu när de är klart!!

Vet inte ens hur jag ska beskriva det med ord, men ni som känner mig väl.. Ni vet när jag mest sitter och bubblar och ni säger lite ursäktande "Ja men de är ju Jenny",,, precis så känner jag! Ååh, just nu skulle jag vilja ta alla jag bryr mig om och bara ge er alla en fet jävla puss, utan er hade jag aldrig tagit mig hit! De är ni som ger mig all energi, fantastiska härliga människor ❤



Puss & kram








Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du är helt enkelt bäst!
Världens bästa lillasyster, det är inte mycket kvar nu <3 kämpa på!

Svar: Tack världens bästa storasyster! Du är guld värd du <3
♥ ThatigeR ♥

2013-05-14 @ 20:39:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0