Lördag 4/3-2017

Halloj,
 
Det här med att ha en gammal blogg som man glömt bort, men som vissa ändå glider in på nångång blir ju lite tokigt. Det har visst gått 3år sedan den uppdaterades, lovar inte att det blir oftare nu men känner ändå att de är dags med en liten update här.
 
Onsdagen den 22 februari 2017, kl 19:52 så föddes lilla Agnes❤️. Det var en långdragen förlossning som avslutades efter 22h genom kejsarsnitt, helt enkelt lite kaotiskt blev det men hon kom ut på stadiga 4285gram och 53cm lång. Pappa Fredrik har sedan dess fått serva oss båda två, då jag varit lite orörlig efter operationen men nu äntligen kommer jag upp ur sängen och så själv iallafall, han har verkligen varit en klippa under både förlossningen och efteråt ❤️
 
Han är även den som fått stå gör det sociala och med Facebook, bilder och annat. Jag känner inte riktigt att jag orkar fokusera på sånt just nu helt enkelt.
 
På måndag kommer BVC på hembesök och sen så ska vi på möte och skriva på faderskap, så hjärtat får bli pappa på papper också. På tisdag ska vi fotograferas, jag hade sån tur att jag vann en bebisfotografering på facebook så de ska bli mysigt.
 
Nu får det räcka för idag, ha det toppen!!
Kram 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0