Fredag 6/9 - 2019

Oj så tiden går fort!
 
 
Sitter och nattar Agnes och började funderade på vad som hände med min gamla blogg egentligen, men se den fanns visst troget kvar och väntade.
 
Idag har Agnes gått första veckan på förskolan efter semestern, första veckan utan blöja dessutom! Vet ni, inte en enda olycka på hela veckan, jag är så stolt! 3dje veckan blöjfri och jag trodde garanterat att det skulle vara flertal olyckor på en dag. Duktiga, älskade lilla unge!
 
Så, utöver det. Vad har hänt? Hur mycket som helst egentligen så håller det kört. Agnes är numera 2,5 år och växer så det knakar! Vi köpte hus för 1,5år sedan, ett radhus nära vattnet i ett super mysigt område.
 
Jag sa upp mig från mitt arbete som butikschef och arbetar sedan ett år tillbaka med något helt annat på ett kontor. Jag behövde göra något som fungerade bättre med livet som småbarnsförälder helt enkelt. Inget kaos om jag te.x behöver vabba (vilket jag behövde göra när jag precis börjat och bara arbetat en månad, pga dottern fick vattkoppor i 10 dagar).
 
I sommar har vi varit långlediga, hela 6,5v hade vi tillsammans. Fredrik fyllde 30 vilket firades med familj och vänner hemma hos oss. En vecka var vi i Grekland och som Agnes badade! Hon älskade det verkligen och tyckte de var så häftigt att flyga flygplan!
 
Nu tror jag lillhjärtat sover så ska försöka smyga ut härifrån. Ha de gott tillsvidare (om någon ens ser detta)!
 
 
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0